باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

هرآنچه از دل برآید بر دل نشیند.....
باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

هرآنچه از دل برآید بر دل نشیند.....

دوستت دارم...

"دوستت دارم " را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

این گل سرخ من است

دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق

که بری خانه ی دشمن....

که فشانی بر دوست....

راز خوشبختی هرکس به پراکندن اوست!!

در دل مردم عالم به ((خدا))

نور خواهد پاشید....

روح خواهد بخشید....

تو هم ای خوب من....

این نکته به تکرار بگو....

این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت

نه به یک بار و به ده بار،که صد بار بگو

"دوستم داری" را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو......

                                      (( استادفریدون مشیری))

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیتی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 13:04 http://mehrabanmabodam.blogfa.com

سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگم سر زدی.خوشحال شدم.دوستون دارم.فداات...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.