باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

هرآنچه از دل برآید بر دل نشیند.....
باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

باز باران بارید.......خیس شد خاطره ها

هرآنچه از دل برآید بر دل نشیند.....

تو راست میگویی!!


 آری سهراب...

تو راست می گویی!

آسمان مال من است...

پنجره. عشق. زمین. دوست. هوا. مال من است!


  



 آری سهراب...

تو راست می گویی!

آسمان مال من است...

پنجره. عشق. زمین. دوست. هوا. مال من است!

اما سهراب تو قضاوت کن...

بر دل سنگ زمین جای من است؟!

من نمی دانم چرا این مردم...

دانه های دلشان پیدا نیست!

تو کجایی سهراب...

آب را گل کردند!

چشم ها را بستند و چه با دل کردند!

صبر کن ای سهراب...

گفته بودی قایقی خواهم ساخت...

خواهم انداخت به آب...

دور خواهم شد از این خاک غریب...

قایقت جا دارد؟!

من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم!

به سراغ من اگر می آیید...

تند و آهسته چه فرقی دارد؟!

تو به هر جور دلت خواست بیا...

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست...

که ترک بردارد...

مثل مرمر شده است...

چینی نازک تنهایی من...!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
alireza شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:12

عاااااالی بود

هادی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 18:06 http://harfedel2000.blogfa.com/

بـــرای حرفـــــی کـــــه میزنــــی فکــــر کن ...
چــــــونــــــ دل بشکنــــــد
صــــــدایشــــــ را نمی فهمــــــی ولــــــی ؛
نفـــــــــــریــــنـــــ ـشـــ
بـــــه زمینــــــ مــــــی انــــــدازدتــــــ ...

رامین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 21:35 http://hot-miss.blogsky.com

______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$
سلام عزیزم من آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بدو بیا ......
زود باش دیگه ...
.
..
...
....
.....
......
.......
پس کجایی بیا دیگه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
[نیشخند]
منتظرتم

آدنیا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:41 http://www.adniaa.blogfa.com

خیلی قششششششششنگ بووووودواقعاااااااااا

چششششات قششششنگ میبینه واقعا
مرسی عزیزم

مهدی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 19:50 http://www.kordabadiboy.blogfa.com

بعضی وقتها دوست دارم وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پایین؛اشکامو پاک کنه!


دستمو بگیره بگه:آدما اذیتت میکنن؟بیا بریم پیش خودم.

خیلی قشنگ بود...

درختان می گویند بهار
پرندگان می گویند ، لانه
سنگ ها می گویند صبر
و خاک ها می گویند مصاحب
و انسان ها می گویند «خوشبختی»
امّا همه ی ما در یک چیز شبیهیم ،
در طلب نور !
ما نه درختیم
و نه خاک .
پس خوشبختی را با علم به همه ی ضعف هامان در تشخیص ،
باید در حریم خودمان جستجو کنیم ... حسین پناهی

خیلی قشنگ بود...مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.